7. 9. 2010

Google Translator mluví!

O aplikaci Překladač jsem se už zmiňovala v souvislosti s překlady anglických textů do češtiny. Nyní má tento nástroj novou funkci - vloženou nebo přeloženou větu vám přečte!



Už vidím hodiny anglického jazyka, kdy žáci sedí u počítačů se sluchátky a trénují výslovnost! Už vidím samouka, který si zajímavé věty vkládá to Překladače a trénuje si poslech! Už vidím učitele angličtiny, jak vkládá větu do překladače a bez zobrazení textu ji pouští k poslechu studentům. Už vidím sebe, jak trénuji poslech celých článků a ověřuji si v textu, jak jsem porozuměla.

Vyzkoušejte si i češtinu, je to docela sranda ;-)
Zajímavá je ovšem funkce Slovník. Tady by si na své mohl přijít i učitel-češtinář...



.....
Podobné články:

2 komentářů:

  1. Ahojky Pavlíno, jak to jen děláš... Dneska jsem v devítce suplovala AJ. A tímto překladačem jsme překládali slovíčka z aj do čj. Poslech aj nešel. Poslech čj v pohodě, chyba možná na straně prohlížeče... Jinak jsme pak přiřazovali čj a aj slovíčka v Terasoftu a super! Oni tak nadšeně chodili a spojovali na IT!!! Neuvěřitelně mě překvapili! Díky za aktuální články!!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Také vychvaluji Terasoft. Je jasný, přehledný, viditelný i na IT... Žádná křeč.

    Tak to se mi líbí, že jsem takhle aktuální. Já jsem otevřela překladač kvůli něčemu úplně jinému, ale málem pi spadla brada, když jsem to kouzelné tlačítko viděla! Takových možností!

    Třeba sem do komentářů ještě nějaké přibudou od dalších čtenářů?!

    PS: Děkuji za pochvalku, zahřeje.

    OdpovědětVymazat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína