19. 2. 2011

Interaktivita a žádní učitelé

Několik citací z článku:

Systém školní výuky se nezměnil takřka několik století. Stále tu máme učitele, kteří skupině žáků stále dokola vysvětlují tu stejnou věc. Efektivnější škola se ale už blíží...
...Efektivita výuky je však velmi nízká a z hlediska dnešních možností zastaralá a nedostatečně objektivní. Jeden učitel zvládne v jednu chvíli „obsloužit“ přibližně třicet žáků, specializuje se pouze na jeden obor a jeho hlavním úkolem je znovu a neustále dokola opakovat ty samé a stejné přednášky, které si napsal před mnoha lety...
...Zatím pomiňme, že prosté zapamatování základních informací, které lze během pár sekund získat zadáním do vyhledávače, nemá žádný smysl. Natož ze schopnosti takového zbytečného a „hloupého“ zapamatování vůbec někoho zkoušet. I jinak má ale dnešní školní systém mnoho dalších negativních aspektů...

Děkuji @JitceRa za tip na článek. Pojďme jej okomentovat...

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína