4. 2. 2011

Nástroje, které učiteli ušetří čas

Když jsem si prohlédla článek 13 Time-Saving Teacher Sites, napadlo mě, že bychom mohli podobný soupis vytvořit pro učitele z českého prostředí. Myslím, že nebude problém, aby se každý podělil o 1 - 2 odkazy na online aplikace, které mu výrazně ulehčí práci...

Myslím, že by mohl vzniknout vcelku zajímavý seznámek...


Prosím, postupujte následovně:
  1. prohlédněte si zobrazenou tabulku;
  2. pokud v ní nebude odkaz na aplikaci, kterou používáte a pomáhá vám jakýmkoli způsobem ve výuce nebo přípravě na ni, vyplňte krátký formulář zde.

Těším se, jak se bude seznam pomaloučku plnit a předem děkuji za váš čas.

5 komentářů:

  1. A teď mi řekni, jak mám vybrat jednu? Navíc mám někdy pocit, že mi spíš čas berou než šetří :)

    OdpovědětVymazat
  2. proto jsem si netroufla sepsat nějaký seznam sama. Ráda bych, bychom opravdu vytvořili/y seznam aplikací, které učitelé využívají (nebo alespoň by mohli) a pomáhají jim.

    Každý den jednu? :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem nadšena, 2. ani 3. tip v podstatě neznám. Díky, díky.
    ...a chválím i sebe, měla jsem správný nápad.

    OdpovědětVymazat
  4. Příspěvek z tabulky, který nebyl příliš konkrétní, ale nelze ho přehlédnout:

    Stránky třídy - informace o dění ve třídě, úkoly, doplňkové materiály k výuce, práce žáků, informace pro rodiče... Vše je na jednom místě, jednoznačné, kdykoliv dostupné,... prostě samé výhody.

    Děkuji autorovi a omlouvám se za přesun.

    OdpovědětVymazat
  5. LinoIt - malý zázrak, všem a všude doporučuji :)

    OdpovědětVymazat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína