16. 3. 2014

Tip na online aplikaci: Stormboard

Stormboard - online brainstroming a plánování

Klady:
  • šablony jsou moc pěkné, je jich dost a umožňují variabilitu použití
  • podpora BYOD (ale nezkoušela jsem, pouze jsem přečetla v informacích)

Zápory:
  • free verze umožňuje spolupracovat pouze 5 lidem najednou
  • pro spolupráci je nutné, aby se uživatel registroval (ale nechtělo to potvrzení emailu - na rozdíl od admina - takže jsem obešla tím, že jsem si údaje včetně emailu v roli přizvaného prostě vymyslela
  • nenašla jsem zobrazení celé plochy - bylo by výhodné pro dataprojektor ve třídě?



Doporučuji sledovat při prohlížení fotoalba také komentáře u jednotlivých snímků, mnohé vysvětlují.

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína