18. 10. 2014

Stručně v odkazech 10/18/2014: P. Hodál: Učíme s tabletem - měření a senzory

Učíme s tabletem - měření a senzory | Ty brďo

"Když jsem hledal způsob, jak integrovat dotyková zařízení tablet do výuky, všiml jsem si jedné věci. Mnoho mých kolegů učitelů i účastníků mých kurzů hledí na tablety jako na komplikované zařízení a vymýšlí podobně složité aktivity. To je stojí velké množství času při přípravě i následné realizaci. Nebo se integrace tabletů do výuky smrskne jen na pouhé vyhledávání informací v internetu s použitím dotykového zařízení. A to je jistě škoda. Podívejme se tedy na sadu malých aktivit, které jsou snadné k přípravě i provedení během hodiny. Myslím, že je ocení zejména učitelé prvního stupně nebo fyziky."

Další citace:
  • Váš tablet nebo třeba jen chytrý mobil vašich žáků se velmi snadno může stát měřící pomůckou. Napadlo mě to nedávno, když jsem viděl kolegyni, jak se vláčí během přestávky s velkým pravítkem a následně jsem v jedné diskuzi na webu četl povzdech zeměpisáře, že nemají dostatek financí na nákup buzol pro celou třídu. Vždyť ale v každé chytré krabičce, kterou nosíme po kapsách, je zabudovaná řada čidel a senzorů – gyroskop, lokalizace pomocí GPS a mnohé další!
Posted from Diigo. The rest of my favorite links are here.

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína