Přijďte mezi "trochu jiné pedagogy" do online diskuze. Připojte se a přispějte k obohacení našich/vašich zkušeností.
Téma: Co by na to řekl náš oslavenec?
Téma: Co by na to řekl náš oslavenec?
aneb Co by nemělo zmizet v propadlišti internetu
"Školy zatím na pokrytí nákladů na výuku češtiny pro děti ze třetích zemí – tj. ze zemí mimo EU a Evropského hospodářského prostoru − nemají nárok. To je také hlavní výtkou a frustrace ředitelů škol: „Mohli bychom dělat leccos a víme, jak na to, ale nemáme peníze,“ stěžují si mnozí z nich."
PS: Pokud byste chtěli raději text s Google-překladem, tak zkuste tento odkaz."These are some of the best free internet resources for education. This page is constantly updated; every time I come across a new piece of software or an exciting website, I list it here."
There lots of really powerful learning opportunities you can do with students that require no technology at all. In fact, if it works better without the technology, don't use it.
"Učitel má velmi těžké postavení. Jsou na něj kladeny obrovské požadavky. Nesmí selhat. Ale preventivně je považován za - jak to jen nazvat - společnost učitele prostě neuznává. Formálně možná ano (vždyť nastupujícím učitelům nedávno zvedli platy), ale neformálně je učitelská čest ve společnosti dost pochroumaná. Kladné body jsou vždy jen v rámci povinného standartu a záporné body, prohřešky a přešlapy jsou třikrát červeně podtrženy a zdůrazněny."
"Učitelka s mnohaletou praxí Marie Bednářová říká, že problémy s tím, že si na naše dítě učitel zasedl, byly vždy a vždy také budou. "Učitelé jsou především lidé a samozřejmě jim některé děti budou sympatické více a některé méně. Dobrý pedagog však nepřipustí, aby náklonnost, respektive nesympatie k některému ze žáků, dal jakkoliv najevo. Někteří to nezvládnou a pak dochází ke konfliktům."
"Každopádně nejlepší prevencí jakýchkoliv neshod je pravidelná komunikace s třídním učitelem. Jen tak budete součástí školního dění a případná nedorozumění budete chodit řešit do důvěrně známého prostředí."