26. 2. 2013

23. PEPOUŠovo vlnobití III.: Motivovaný žák, motivovaný učitel - a jak nevyhořet

Přijďte mezi "trochu jiné pedagogy" do online diskuze. Připojte se a přispějte k obohacení našich/vašich zkušeností. Nově probíhají vlnobití na síti Google Plus.


Téma: Motivovaný žák, motivovaný učitel - a jak nevyhořet 
Následuje textový záznam diskuze...

18. 2. 2013

22. PEPOUŠovo vlnobití III.: Máme už za sebou tvorbu DUM pro EU PES? Co nám to přineslo?

Přijďte mezi "trochu jiné pedagogy" do online diskuze. Připojte se a přispějte k obohacení našich/vašich zkušeností. Nově probíhají vlnobití na síti Google Plus.


Téma: Máme už za sebou tvorbu DUM pro EU PES? Co nám to přineslo? 

Následuje přepis diskuze...

11. 2. 2013

21. PEPOUŠovo vlnobití III.: Ovládáme všechny gramotnosti, které požadujeme po svých žácích?

Přijďte mezi "trochu jiné pedagogy" do online diskuze. Připojte se a přispějte k obohacení našich/vašich zkušeností. Nově probíhají vlnobití na síti Google Plus.


Téma: Ovládáme všechny gramotnosti, které požadujeme po svých žácích? 
Následuje textový přepis diskuze...

4. 2. 2013

20. PEPOUŠovo vlnobití III.: Jak si třídní učitel může co nejlépe poradit s organizačními povinnosti ve své třídě?

Přijďte mezi "trochu jiné pedagogy" do online diskuze. Připojte se a přispějte k obohacení našich/vašich zkušeností. Nově probíhají vlnobití na síti Google Plus.


Téma: Jak si třídní učitel může co nejlépe poradit s organizačními povinnosti ve své třídě?
Následuje textový přepis diskuze...

29. 1. 2013

19. PEPOUŠovo vlnobití III.: Psaní rukou (jak) nebo na klávesnici (kdy)?

Přijďte mezi "trochu jiné pedagogy" do online diskuze. Připojte se a přispějte k obohacení našich/vašich zkušeností. Nově probíhají vlnobití na síti Google Plus.


Téma: Psaní rukou (jak?) nebo na klávesnici (kdy?)?
Následuje textový přepis diskuze...

22. 1. 2013

Třída zítřka - video pro chvilku snění

Předpokládám, že už máte uzavřené známky, do nových s ještě nikdo nehrne, a tak je snad chvilka na trochu snění. Doporučuji tedy podívat se na krátké video.
Mohla by takto vypadat třída budoucnosti? Dokázali bychom zrušit z našich školních řádů zákaz používání mobilů v hodinách?



PS: Chvilky, kdy jsem se opravdu zasmála nahlas (a ne ironicky, spíš překvapením):
  • učitel z mobilu "hodí" obraz na interaktivní tabuli;
  • žák si zobrazí jakési ikonky na okno, a pak si dvě z nich zobrazí a prostuduje.
A co pobavilo vás?

21. 1. 2013

18. PEPOUŠovo vlnobití III.: Jsou vyjadřovací dovednosti žáků na stále horší úrovni? Co s tím můžeme dělat?

Přijďte mezi "trochu jiné pedagogy" do online diskuze. Připojte se a přispějte k obohacení našich/vašich zkušeností. Nově probíhají vlnobití na síti Google Plus.


Téma bylo zvoleno minulý týden: Jsou vyjadřovací dovednosti žáků na stále horší úrovni? Co s tím můžeme dělat?  
Následuje přepis diskuze...