16. 3. 2010

Rituály aneb Když zapnu počítač

Všichni děláme spoustu pravidelných úkonů, někdy nás dokonce tyto rituály dokáží udržet v chodu. Po zapnutí počítače mám i já určité kroky, které musím nezbytně udělat, jinak by také nemuselo slunce zapadnout.

Klikněte na nadpis a čtěte dál...

  1. 1. Překontroluji články v Google Readeru, tj. v mé RSS čtečce. Více informací najdete také: http://goo.gl/SORx
  2. 2. Pak si musím překontrolovat diskuze, ve kterých jsem zainteresovaná - na Metodickém portálu a na Dámě.
  3. 3. Nesmím zapomenout překontrolovat své bývalé i současné žáky na Facebooku.
  4. 4. Když mám náladu, prolistuji si záložky učitelů, které jsem objevila, na Del.icio.us a na Twitteru.
... a pak teprve mohu začít normálně žít s jistotou, že svět je tak, jak má být.

A co vy? Jaké máte rituály? Bez čeho nemůžete žít? V komentářích je místa dost...

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína