17. 5. 2011

Grafické organizéry

Na diskuzi učitelek a maminek "školoupovinných" dětí jsem dostala otázku: K čemu jsou grafické organizéry?

Napadlo mě tedy, že k tomu vytvořím článek. Ale není to potřeba. Vše důležité najdete na stránkách http://www.vyucovani.estranky.cz. Tímto děkuji Lidce za odkaz :-)

Novinka! Nový článek zaměřený na aktivity do čtení s využitím grafických organizérů najdete na webu Čtenářská gramotnost a projektové vyučování.
A pak je tu samozřejmě PEPOUŠovo vlnobití, které bylo věnováno náčrtkům a grafickým organizérům.

K vyhledání vhodného organizéru můžete využít odkaz na mou sbírku: pavkahu's organizers Bookmarks on Delicious (zobrazit ve WikiKomentářích Google) nebo se přímo podívat v následujícím výpisu.




3 komentářů:

  1. Zajímavý dotaz. Od rodiče nečekaný.
    Už jsem něco málo o tomto tématu dříve připravovala, a tak jsem své poznámky zkopírovala na své stránky: http://www.vyucovani.estranky.cz/clanky/zpusob-uceni/graficke-organizatory/graficke-organizatory.html

    OdpovědětVymazat
  2. Super. Proč psát, co už je napsáno?!
    Dovolím si tedy vložit odkaz na Tvou stránku do příspěvku a je hotovo.
    Sem jen hodím RSS čtečku na sbírku dokazů...
    Díky za spolupráci.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za poctu. Jsem si jistá, že bys něčím můj příspěvek obohatila, kdybys napsala vlastní článek. Nový pohled na věc není k zahození.

    OdpovědětVymazat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína