28. 3. 2014

Stručně v odkazech 03/28/2014: Opravdu integrujeme technologie do výuky?

Co je a co není integrace technologií do výuky

"V článku jsem se snažil upozornit na skutečnost, že smysluplná integrace technologií do výuky je pro moderní vzdělávání nezbytná, ale že k ní dochází pouze za jistých okolností, které není vůbec jednoduché nastavit a nastolit. Přípravu na výuku či využívání projekce nelze považovat za skutečnou integraci."

Další zajímavá citace:
  • O skutečné integraci technologií do výuky tedy můžeme hovořit pouze tehdy, pokud se jedná o aktivní a smysluplnou práci žáka.
Posted from Diigo. The rest of my favorite links are here.

Podobné články:

  • Nelichotivě o učitelích a učení Několik citátů, které by vás mohly naladit k pročtení celého článku (nebo vás alespoň zvednout ze židle, pokud máte co dočinění s naším školstvím): "1. Učitelé nejsou odborníci a profesionálové, ale amatéři a šmudly.2. Učite… Více >>
  • Mezinárodní ostuda kvůli pedagogickým asistentům?Tak nevím... Mám se bát toho, že se problém vyřeší podle EU (a nám přibudou další žáci vyžadující individuálnější přístup než ostatní a papírování kolem asistentů) nebo toho, že se problém vyřeší podle Dobeše (a nám přibudou/… Více >>
  • Přechod na střední školu je obtížný pro žáky i učiteleZajímavé čtení...s odkazem na: "V rámci dotazníkového šetření Evaluace práce se ŠVP z hlediska výukových strategií, které proběhlo na pilotních školách zapojených do projektu Kurikulum S na jaře 2010, jsme se p… Více >>

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína