30. 3. 2014

Stručně v odkazech 03/30/2014: Prohlídka Tábora prostřednictvím mobilu

Jak jsme byli na 20 minut v Táboře | Co jsem vyzkoušela

"Začalo to vcelku nevinně na jednom pondělním „vlnění“ , které bylo věnované online propojení s odborníkem v průběhu hodin. „Nahlas“ jsem napsala, že pro mne je dostatečným odborníkem i učitel, který prostě umí nějakou látku vyložit lépe než já a jako příklad jsem uvedla dějepisáře, speciálně z jižních Čech. A už zase věci nabraly na obrátkách."


Další zajímavé citace z příspěvku:
  • Využili jsme Hangout On Air. Miloš ho založil ve škole na stolním PC ve Staňkově, Slávek se připojil na iPhonu v ulicích Tábora, já jsem se připojila na iPadu v Nýřanech a už to bylo. Nejobtížnější byla Slávkova pozice online průvodce-chodce-vysílače, my ostatní jsme byli vcelku bez práce.
  • A ještě máme díky HOA i záznam na You Tube.
Posted from Diigo. The rest of my favorite links are here.

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína