Úvod »
strategie
,
vlnobití
» 32. PEPOUŠovo vlnobití IV: Jak motivovat žáky k aktivnímu přístupu aneb Je to na známky? (Hangout)
Přijďte mezi "trochu jiné pedagogy" do online diskuze. Připojte se a přispějte k obohacení našich/vašich zkušeností. Vlnobití probíhají
na síti Google Plus.
Téma: Jak motivovat žáky k aktivnímu přístupu aneb Je to na známky?
Vlnobití výjimečně probíhalo formou Hangoutu. Událost zobrazíte zde (třeba máte chuť se k tématu vyjádřit?):
 |
Hangout bude probíhat na síti G+. Událost také obrazíte kliknutím na obrázek. |
Výsledky hlasování si můžete prohlédnout >>
ZDE<<.
Podkladem (a jednoduchým výstupem) diskuze byla myšmapa:
Nenabízelo hlasování téma, které by vás zajímalo? Napište je na nástěnku. Slibuji, že se vaše téma v hlasování objeví.
Jak se v den konání k vlnobití napojit? Stačí kliknout na odkaz události (nebo obrázek s popiskem Hangout) a ve 20:00 vstoupit do online místnosti (postranní panel, odkaz Hangouts). je třeba mít sluchátka a mikrofon.
Podobné články:
Těžká úloha učitele matematiky"Matematikem se člověk nestane tím, že si zapamatuje padesát definic a devadesát vzorců. Stane se jím v okamžiku, kdy přestane přemýšlet jako sedlák. A je úplně jedno, zda přemýšlí o něčem tak banálním, jako 1+1, anebo tak vz… Více >>
Grafické organizéryNa diskuzi učitelek a maminek "školoupovinných" dětí jsem dostala otázku: K čemu jsou grafické organizéry?
Napadlo mě tedy, že k tomu vytvořím článek. Ale není to potřeba. Vše důležité najdete na stránkách http://www.vy… Více >>
Posterous - zajímavá online službaAplikace Posterous může docela dobře fungovat jako třídní blog. Podrobnosti můžete zjistit v doporučovaném příspěvku, popř. se autorky optejte v komentářích (jako já)...s odkazem na: "Zkusili jsem společnou tvorbu webu na htt… Více >>
0 komentářů:
Okomentovat
Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína