3. 11. 2010

Bloomova taxonomie: Úkoly po čtení


Snažím se už druháčky vést k přemýšlení o textu, proto jakýkoli tip je dobrý tip.
Proto jsem si vcelku s chutí přeložila tuto stránku...


Pokud vás zajímá můj (laický) překlad, najdete jej zde.
Novinka! A možná by vás také zajímal kritický podhled Lidky Kovaříkové, učitelky českého jazyka. Najdete jej zde.


.....
Podobné články:

Podobné články:

  • Integrovaná tematická výuka V Diskuzích na Metodickém portálu jsem dostala tip na knihu Susan Kovalikové: Integrovaná tematická výuka. Dnes jsem si ji vyzvedla z knihovny a začetla jsem se... Novinka! Odkaz na vynikající souborný pohled v modulu Digif… Více >>
  • Okamžitá zpětná vazba - nápady pro žákovskou samokontrolu Učitel by měl žákům poskytovat co nejdříve zpětnou vazbu při výuce. Zvlášť, pokud se žáci teprve "učí něco nového" je žádoucí, aby měli  k dispozici okamžitou zpětnou vazbu, jinak by mohlo dojít k upevnění chybných pos… Více >>
  • Bezpečné prostředí umožňuje výuku Jste schopni číst knihu, když jste se zrovna pohádali s partnerem? Dokážete se soustředit na televizní program, když vás tlačí termín odevzdání zadaného úkolu v práci? A myslíte si, že dítě, jehož rodiče jsou ve fázi "tak se… Více >>

2 komentářů:

  1. Bezva nápad, moc ráda vyzkouším. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Beru tyto otázky jako inspiraci, jaké otázky bych mohla já (později žáci) klást po čtení odstavců/článků/knih. Uvidím, co z toho je pro mne použitelné.
    Dalo by se používat i jinak? Máte nějaký nápad?

    OdpovědětVymazat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína