1. 11. 2010

O čem studenti blogují?

Možná už není hlavní otázkou JAK psát blog, ale spíš O ČEM psát. Jeden fantastický nápad jsem vykoukala z žákovského blogu, který vznikl pod vedením Kim Cofino.



Z textů a obrázků jsem pochopila (doufám, že správně), že si studenti předávali na určitou dobu plyšovou hračku jménem Ozzie (nebo Auzzie). Následně pak měli napsat příspěvek, který popisoval, co všechno s nimi plyšák zažil.
Jak jednoduché!

Stačí jeden spojovací prvek (plyšová hračka) a příspěvky jsou čtivé. Myslím, že i mne by zajímalo, jak se měla hračka u ostatních, čímž učitelka dosáhla toho, že spolužáci mohli (a chtěli) komentovat jednotlivé příspěvky.
Současně tím krásně provokuje studenty, aby jejich popisy aktivit byly co nejzajímavější.

Už víte, jak jednou dobře vymyšlenou aktivitou propojit různé předměty/znalosti/kompetence? Máte podobný nápad? Šup s ním do komentářů... ;-)


.....
Podobné články:

Podobné články:

  • Poznámky k výuce s využitím Google Docs Dost dlouho se zabývám hledáním ideálního nástroje k tvorbě jednoduchých poznámek k výuce. Jedná se mi o to, abych si mohla snadno shromáždit texty a poznámky k nějakému tématu nebo výukové strategii, kterou chci aktuálně p… Více >>
  • Co by mělo/nemělo být na třídním webu Stále více učitelů využívá možností internetu a sdílí materiály, zdroje a zkušenosti s kolegy, studenty a rodiči. Mnozí si nicméně nejsou příliš jisti, co přesně mohou a nemohou, nebo jak a s kým nejlépe sdílet. (1) Naš… Více >>
  • Zkuste psát článek pomocí Google Docs Není to tak dávno, co se v prostředí Google Dokumenty objevila novinka - Výzkum (cesta: Nástroje > Výzkum). Po kliknutí se vám zobrazí postranní lišta, díky které můžete přidávat do svého textu odkazy, citace nebo obrázk… Více >>

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína