13. 8. 2010

Jsem učitel: Jak se mám obléci?


"Our young students, their parents, our administrators, and the greater community all need to trust us to be mature, professional, capable, and competent."

Tři základní body jsou v článku vyzdviženy:
  • Pohodlí
  • Profesionalismus
  • Osobnost
Nejsem si úplně jista, jestli bych chtěla nad tímto tématem přemýšlet. Pravdou ovšem je, že pokud přijdete mezi žáky v "out" oblečení, klesnete v jejich očích.
Pamatuji si situaci, kdy jsme šli se čtvrťáky do divadla. Jeden chlapec (všechno oblečení čistě značkové) mne sjel pohledem až k botám a já jsem mu viděla na očích, že jsem vyřízená.

http://goo.gl/3ilX
V originálním článku mne zaujalo, že bychom neměli nosit tílka bez rukávů. To jsem nikdy neslyšela.
Jinak ostatní chápu - ne příliš přilnavé oblečení, počítat s tím, že by se mohlo umazat (zvlášť na 1. stupni nebo v hodinách VV). A ještě bych přidala vhodnou délku sukní - padesátiletá paní učitelka, i když s pěknou postavou, v minisukni opravdu nepůsobí pěkně.

A co nosíte/nenosíte na sobě do školy vy? Jsou nějaká další tabu, o která se chcete podělit?

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína