1. 2. 2011

Dyslektické žáky musíme učit číst

Když pominu humbuk, který vyvolaly výsledky PISA, pak je třeba přiznat, že ve výuce čtení máme co dohánět....
s odkazem na:
"Při čtení rozvíjíme techniku čtení (dítě, které luští písmenka, nemá šanci číst pro potěšení ani pro vzdělání a jen obtížně porozumí obsahu) a současně podporujeme potřebu a zájem číst. Jde o spojité nádoby - bez potřeby a zájmu dítě nečte, a když nečte, tak se nemůže naučit číst, což opět posiluje skutečnost, že fakticky nečte. Zájem o čtení přichází z rodiny. Škola může zvyšovat počet hodin věnovaný čtení."

Podobné články:

  • Zařazujte prvky z Bloomovy taxonomie do výukyDifferentiate Instruction with Bloom's Taxonomy: "Teachers should use Bloom's Taxonomy to ask questions that move ESL students towards more advanced levels of thinking."aneb "neulehčujme to studentům víc, než kolik je bezpodm… Více >>
  • Abeceda Ve 2. třídě se v češtině mihne poprvé téma abecedy. Rozhodla jsem se, že si vytvořím malou sbírku materiálů, ze kterých bych pak mohla vybírat při výuce. Ráda se o ni s vámi podělím... abc See more presentations by Chloe… Více >>
  • Tvarované veršováníShape Poems: Using the Five Senses - ReadWriteThink Všichni si jistě pamatujeme z čítanek báseň Trychtýře: http://lokalka.gsgpraha.cz/pdf/se/SNonsensMatejka3E.pdf Na stránkách http://www.readwritethink.org jsem n… Více >>

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína