Když se obrátím směrem ke škole, pak:
- je mnohem jednodušší při hospitaci nacházet pochybení než kvalitní práci;
- ve výuce nás mnohem víc zaujme nezapojený žák než žák plnící všechny úkoly.
Kvalitní práce je brána jako samozřejmost, proto ji mnohem méně hodnotíme a chválíme. Je lehčí všimnout si toho, kdo nějakým způsobem "vyčuhuje" z řady.
Proč tak dlouhý úvod? Protože příspěvek, který napsal Darren Draper si to zaslouží...
Předem se omlouvám za chabý překlad a doufám, že i tak Vás výběr Darrenových slov zasáhne stejně tak, jako mne...
Píšu s nadějí, že si uvědomíte, jak jsou drahocenné chvíle, které můžete strávit s mými dětmi. Opravdu, v této době s nimi pobýváte víc času než já, rodič. Uvědomujete si, jaké máte štěstí?
Spoléhám na vás, jako na nikoho jiného, a chci, abyste věděl/a, jak hluboce si vážím Vašeho smysluplného úsilí. Já vím, jak je Vaše práce obtížná, a vím, že ji nebudu moct nikdy dostatečně ocenit.Pokud by byl nějaký způsob, jak bych Vám mohl pomoci... Vždy uvítám možnost pracovat po Vašem boku. Miluji své děti a udělám vše, že pro to, abych je připravil na budoucnost.
Vše, co od Vás žádám, je, abyste cítil/a totéž.
Citace
DRAPER, Darren. DRAPE'S TAKES : WE LIVE IN EXCITING TIMES! THESE ARE MY TAKES ON THE WORLD OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY. [online]. 2011-01-19 [cit. 2011-04-24]. To the Teachers of My Children. Dostupné z WWW: http://drapestakes.blogspot.com/2011/01/to-teachers-of-my-children.html.
0 komentářů:
Okomentovat
Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína