21. 11. 2012

Zkušenosti s iPady v 1. třídě na ZŠ | iSEN

Zařazením iPadů do výuky nechci primárně učit děti práci s iPady. Mým primárním cílem je naučit děti číst, psát, počítat (jako v každé jiné škole). iPady jsou pouze jedním z nástrojů (metod), kterým docílím daného cíle. Používám běžné učebnice, tabulku a fixy, tužky, sešity a jiné pomůcky.
Citace vyjadřuje smysluplné zařazení jakékoli moderní technologie do výuky. Zde se jedná o slova Tomáše Kováče v příspěvku iSEN: Zkušenosti s iPady v 1. třídě na ZŠ.


Dále mne v textu zaujalo:

Výhody iPadů

  • Velmi rychlé spuštění systému - prakticky okamžitě. iPady se nevypínají, pouze zhasne display.
  • Poutavá výuka pro děti. Děti se jednoznačně na práci těší.
  • Dlouhá výdrž baterie na jedno nabití.
  • Při práci na iPadech dítě dostává okamžitou zpětnou vazbu.
  • Přirozeně se učí využívat IT technologií ke vzdělávání.


Nevýhody iPadů

  • Jsou poměrně drahé.
  • Při neopatrné manipulaci se mohou rozbít.
  • Nepodporuje FLASH
  • Složitější nahrávání skladeb (jedině přes iTunes)



Zdroj:
KOVÁČ, Tomáš. Zkušenosti s iPady v 1. třídě na ZŠ. In: iSEN: otevřená komunita rodičů, pedagogů, terapeutů, IT odborníků a dalších sympatizantů, sdílejících informace o využití iPad, iPod Touch a iPhone v rozvoji a komunikaci dětí se speciálními potřebami [online]. 21.11.2012 [cit. 2012-11-21]. Dostupné z: http://www.i-sen.cz/2012/11/zkusenosti-s-ipady-v-1-tride-na-zs.html

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína