21. 8. 2010

Glogster - tvořte výukové plakáty

Začala bych rovnou ukázkou:


Pokud se registrujete na webu Glogster EDU do free-verze, pak máte možnost přidat až 100 žáků. Jakmile vaši žáci pod svými přihlašovacími jmény (dostanete výpis i s hesly, stačí žákům přidělit), vám se jejich práce zobrazí na vstupním panelu.

Můžete vytvářet sami nebo jen žáky instruovat (jako je v ukázce). Zaujalo? Vložte do komentářů odkaz na svou práci nebo se jen podělte o dojmy.

Krátké instruktážní video beze slov


.....
Podobné články:

5 komentářů:

  1. Glogster zkoumám od té doby, cos ho dala do nápadníku. Trochu mě na něm irituje omezená možnost použít jiné písmo než Ariel, pokud chci, aby to bylo česky. Zvlášť teď když jsme zjistila, že původ má tenhle projekt v ČR a vývoj sídlí v Praze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je vážně smutné.
    Kdybys měla nějaké tipy nebo ukázky, budu ráda, když se pochlubíš (v komentářích nebo můžeš vše sepsat a poslat mi mailem, ráda publikuji samozřejmě pod Tvým jménem).
    Přiznám se, že jsem už zase objevovala další zajímavosti a na Glogster nějak zapomněla. Jen jednou jsem narazila v jednom blogu na téma eportfolií, která mají vytvářet žáci. A jednou z aplikací, kterou učitelé používají je právě Glogster.

    OdpovědětVymazat
  3. můj první hravý pokus s Glogsterem je tady
    http://lenkari.edu.glogster.com/glog-9293/
    a tady jsem se pokusila přeložit FAQ
    goo.gl/ruty

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den.
    Pokud máte jakékoliv dotazy na používání Glogster EDU neváhejte nás kontaktovat a to klidně i v českém jazyce.
    Kontakt je barbora.obytova@glogster.com.
    Glogster is Yours!

    OdpovědětVymazat
  5. Co se pisma tyka, je tam vce moznosti - neni jich mnoho - ale rozhodne to neni jen jeden druh pisma.

    OdpovědětVymazat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína