Přijďte mezi "trochu jiné pedagogy" do online diskuze. Připojte se a přispějte k obohacení našich/vašich zkušeností. Vlnobití probíhají na síti Google Plus.
Téma: Jaké klady a zápory by mělo, kdybychom zrušili pololetní hodnocení?
Jaké byly dojmy účastníků po Vlnobití?
- Stále som na pochybách, k čomu by som sa priklonila, ale otvorili sa mi klady a zápory ... teda, keby k tomu prišlo, skúsila by som ich dať na vážky. [Alena]
- Připustila bych pololetní vysvědčení nanečisto, na zkoušku - ukázalo by, jak by asi v tuto chvíli žák byl hodnocen. Jen nevím, za co by pak byla známka na konci roku - to by musela být za celý rok, protože ta pololetní by se nikam nezapisovala. Mluvím o známkách, ale myslím jakékoli hodnocení - tedy i slovní. [Pavlína]
- Asi je lepší hodnotit po pololetí, i když to pololetní bereme asi i my sami méně vážně (?). Prezentace a pololetní práce - to si dovedu představit v zeměpise, dějepise,.. , ale přiznám se, že prezentaci z matiky jako rozhodující činitel známky si představit úplně nedovedu. Aspoň na ZŠ tedy ne. [Jitka]
- Slovní hodnocení by asi bylo lepší než pololetní vysvědčení, ale nevím, jestli bych jej zvládla opravdu zodpovědně. Ještě mne napadl pololetní hodnotící rozhovor se žákem a rodičem, to by asi také šlo... Ale vysvědčení neoficiální by asi bylo nejschůdnější. [Jana]
Diskuzní otázky a odpovědi
Užitečné odkazy:
- Nenabízela hlasování témata, která by vás zajímala? Napište je na nástěnku.
- Zajímají vás témata předchozích ročníků vlnobití? Prohlédněte si speciální stránku v PEPOUŠově nápadníku.
- Nebo se chcete podrobněji informovat, k čemu je Vlnobití a jaký byste z účasti mohli mít užitek? Pročtěte si blogové příspěvky na Metodickém portálu RVP.CZ.
0 komentářů:
Okomentovat
Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína