15. 9. 2014

2. PEPOUŠovo vlnobití V: Jaké klady a zápory by mělo, kdybychom zrušili pololetní hodnocení?

Přijďte mezi "trochu jiné pedagogy" do online diskuze. Připojte se a přispějte k obohacení našich/vašich zkušeností. Vlnobití probíhají na síti Google Plus.  




Téma: Jaké klady a zápory by mělo, kdybychom zrušili pololetní hodnocení?

Jaké byly dojmy účastníků po Vlnobití?

  • Stále som na pochybách, k čomu by som sa priklonila, ale otvorili sa mi klady a zápory ... teda, keby k tomu prišlo, skúsila by som ich dať na vážky. [Alena]
  • Připustila bych pololetní vysvědčení nanečisto, na zkoušku - ukázalo by, jak by asi v tuto chvíli žák byl hodnocen. Jen nevím, za co by pak byla známka na konci roku - to by musela být za celý rok, protože ta pololetní by se nikam nezapisovala. Mluvím o známkách, ale myslím jakékoli hodnocení - tedy i slovní. [Pavlína]
  • Asi je lepší hodnotit po pololetí, i když to pololetní bereme asi i my sami méně vážně (?). Prezentace a pololetní práce - to si dovedu představit v zeměpise, dějepise,.. , ale přiznám se, že prezentaci z matiky jako rozhodující činitel známky si představit úplně nedovedu. Aspoň na ZŠ tedy ne. [Jitka]
  • Slovní hodnocení by asi bylo lepší než pololetní vysvědčení, ale nevím, jestli bych jej zvládla opravdu zodpovědně. Ještě mne napadl pololetní hodnotící rozhovor se žákem a rodičem, to by  asi také šlo... Ale vysvědčení neoficiální by asi bylo nejschůdnější. [Jana]

Diskuzní otázky a odpovědi

















Užitečné odkazy:

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína