9. 9. 2014

Stručně v odkazech 09/09/2014: M. Khas: Jak jsem ve třídě byl a nebyl aneb moje první online výuka

Miloslav Khas: Jak jsem ve třídě byl a nebyl aneb moje první on-line výuka

"Tak se stalo, že jsem chtěl být v pondělí v Ostravě na školení "iPad ve výuce", v úterý jsem měl odučit celý den na mé základní škole ve Staňkově a ve středu jsem si chtěl zajet na předávání cen za eTwinning do Žiliny. Jak to ale udělat a nenajet přes dva tisíce kilometrů za tři dny? No jednoduše! Žijeme v přece  on-line světě a tak nás nějaký ten kilometřík nemůže rozházet."

Další zajímavá citace:

  • Vidím tady i velkou perspektivu například u virtuálních hospitací. Úplně se vidím, jak sedím doma u kávy a po domluvě s kolegou sleduji jeho hodinu, úplně vidím, jak si žáci navzájem ukazují svoje práce v reálném čase, úplně vidím ještě alespoň dalších tisíc důvodů, proč to má v dnešním digitálním světě smysl...
Posted from Diigo. The rest of my favorite links are here.

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína