Tak nevím... Mám se bát toho, že se problém vyřeší podle EU (a nám přibudou další žáci vyžadující individuálnější přístup než ostatní a papírování kolem asistentů) nebo toho, že se problém vyřeší podle Dobeše (a nám přibudou/zůstanou žáci vyžadující individuálnější přístup než ostatní a papírování kolem individuálních vzdělávacích plánů)?
s odkazem na:
"Pedagogičtí asistenti, jež jsou nezbytní při přechodu dítěte ze zvláštní školy do normální, jsou hlavním z opatření, které by mohly diskriminaci zamezit."
.....
Podobné články:
Slovní hodnocení nebo známky?
Vládní školní zvonění
Integrace za každou cenu?
"Otevřme inkluzi ve vzdělávání dveře, ale nemusíme vylomit panty“, podotkl ministr.
OdpovědětVymazata to mě osobně připadá jako věci znalá poznámka, se kterou naprosto souhlasím
Jak jsem psala v úvodu textu - nevím, co je menší zlo. Ale Tvůj citát je jistě trefný. Jen aby to vydrželo.
OdpovědětVymazat