Také si kladete podobnou otázku? Pak můžete porovnat své názory s názory autora.
s odkazem na:
"Kladu si otázku, jaký to má všechno vlastně smysl. Výsledkem integračních snah tak je dítě v kolektivu neoblíbené, s obrovským potenciálem pro šikanu, dítě někdy bez známek seběvědomí, naprosto frustrované."
.....
Podobné články:
Školy lační po psycholozích...
Slovní hodnocení nebo známky?
LN: Kvalifikace zaměstnanců ve školství
"Ti velmi brzo poznají, že za vědomosti, za které oni dostanou dostatečnou, dotyčné integrované dítě získá chvalitebnou či snad dokonce výbornou. Těžko nesou, že zatímco u nich v sedmé třídě několik chvalitebných na vysvěčení je známkou jistého nadání a píle, integrované dítě má sice stejné známky, ale všichni vědí, že by spíše mělo propadnout."
OdpovědětVymazatNedivme se jejich rozhořčení. Nakonec se totiž všichni tito dvojkaři sejdou na stejné střední škole(přijímací zloušky se přeci až na výjimky dnes nenosí a nebo jsou pouhou formalitou-doufejme ale, že se začíná blýskat na lepší časy), a někteří bez "dys" se tam dokonce nedostanou. A to si troufám říct, že je daleko větší průšvih.