3. 10. 2010

Jak vyzrát na zapomínání sešitů a učebnic?


V jednoduchosti je krása, nemyslíte? Proč tedy nesbalit do oddělených desek s drukem vždy vše, co je potřeba na zvolený předmět? Obrázek v originálním příspěvku řekne vše...

Já jsem vyslechla (a uskutečnila) podobný nápad... Protože si žáci už sami zajišťovali sešity, tak je ve výsledku "každý pes jiná ves". Vzala jsem tedy barevné papíry a každý druh sešitu jsme obalili nejprve do tohoto barevného papíru (navrch stačí jen napsat jméno žáka a třídu), pak teprve do průhledného obalu. Takže máme sešity na matematiku všechny modré. na češtinu všechny červené apod. Jednoduchá orientace.
Slyšela jsem, že takto to jde udělat i s učebnicemi, tj. všechno potřebné na matematiku by bylo modré, na češtinu červené...

Vychytávka s deskami je tedy jednodušší (viz obrázek v originálním příspěvku). Bude i účinnější?

s odkazem na:
"Očekávám,že ubyde zapomenutých sešitů a v tašce bude více uklizeno. Jestli jsem jen naivní,ukáže čas.:-)"


.....
Podobné články:
Jak to naše snažení vidí rodiče?
Svalování viny na děti
Čtyři pilíře vzdělávání

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína