23. 10. 2010

Mýty o domácích úkolech

Fantasticky jsem se pobavila (nejen), když jsem překládala prezentaci, která vnikla v diskuzi na Twitteru. Posuďte sami, které mýty o domácích úkolech u vás přetrvávají.

Pokud máte další návrhy, můžete připsat do komentářů nebo přímo do publikované prezentace.



.....
Podobné články:

4 komentářů:

  1. To by se mělo tesat. A na prvním místě "Domácí úkoly, které nám žáci odevzdávají, jsou jejich vlastní prací." To mne fakt pobavilo.
    Nechceš o nich udělat vlnobití?

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy, ty jsi rychlík! Ještě je to teplé ;-)
    Už jsem jednou nadhodila téma domácí přípravy... Ale proč ne, poznamenám si.
    Taky jsme s Hankou domluvily, že ona jde na seminář o M, já pak o Google - tak bychom pak sestavily nabídku tak, že by se vše tematicky motalo kolem těchto dvou okruhů.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem odpůrce domácích úkolů. Vlnobití by jistě bylo zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky. Zapracuji do nabídky co nejdříve.

    OdpovědětVymazat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína