Nejčastějším argumentem proč NEHODNOTIT slovně, byl na naší škole jednoznačně problém s organizací "zapisování hodnocení". Učitelé ještě stále nepochopili, že není třeba hodnotit každou práci zvlášť (např. ve VV), ale že je zde konečně možnost hodnotit kompetence, pokroky, dlouhodobější cíle. To vám známka neumožní.
Doufám, že se u tohoto příspěvku, ať už na stránkách České školy nebo zde, rozhoří zajímavá diskuze.
s odkazem na: Česká škola: Jitka Gobyová: Výstup z červnového kulatého stolu SKAV na téma „Jak dlouho bude ještě vládnout známka na českých školách?“ (zobrazit ve WikiKomentářích Google)
.....
Podobné články:
Žákovské portfolio - nikdo nic pořádně neví (v jedné z prezentací najdete zajímavé myšlenky i k tomuto tématu)
0 komentářů:
Okomentovat
Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína