V knihovně jsem objevila knihu paní Málkové. Ráda si knihu prostuduji, protože by mne zajímalo - po prostudování Integrované tematické výuky pí Kovalikové - jaké jsou další moderní směry výuky. Hledám hlavně podobnosti a rozdíly.
V závěru článku najdete mé výpisky.
Kniha o zprostředkovaném učení mi nastínila psychologický směr, který mi není až zas tak cizí. Chápu a souhlasím s tím, že učení by mělo být smysluplné, mělo by především rozvíjet žáka jako osobnost a osoba učitele je hnacím motorem celého dění (se všemi klady i zápory).
Na druhou stranu jsem příliš nepochopila ukázky speciálních pracovních listů, které ZU provázejí. Cítím jistě, že to souvisí s tím, že jsem neabsolvovala žádný kurz, který by mne přímo se ZU seznámil. Kniha mi ukázala další zajímavost, za kterou, přiznám se, ale dál do hloubky nepůjdu.
I tak se, myslím, čas od času vrátím ke svým zápiskům, abych se ujistila, že mé kroky jsou v souladu s nejnovějšími psychologickými směry.
Na druhou stranu jsem příliš nepochopila ukázky speciálních pracovních listů, které ZU provázejí. Cítím jistě, že to souvisí s tím, že jsem neabsolvovala žádný kurz, který by mne přímo se ZU seznámil. Kniha mi ukázala další zajímavost, za kterou, přiznám se, ale dál do hloubky nepůjdu.
I tak se, myslím, čas od času vrátím ke svým zápiskům, abych se ujistila, že mé kroky jsou v souladu s nejnovějšími psychologickými směry.
s odkazem na: Zprostředkované učení |nakladatelství Portál - internetové knihkupectví (zobrazit ve WikiKomentářích Google)
.....
Podobné články:
0 komentářů:
Okomentovat
Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína