11. 7. 2010

Zprostředkované učení


V knihovně jsem objevila knihu paní Málkové. Ráda si knihu prostuduji, protože by mne zajímalo - po prostudování Integrované tematické výuky pí Kovalikové - jaké jsou další moderní směry výuky. Hledám hlavně podobnosti a rozdíly.

V závěru článku najdete mé výpisky.

Kniha o zprostředkovaném učení mi nastínila psychologický směr, který mi není až zas tak cizí. Chápu a souhlasím s tím, že učení by mělo být smysluplné, mělo by především rozvíjet žáka jako osobnost a osoba učitele je hnacím motorem celého dění (se všemi klady i zápory).
Na druhou stranu jsem příliš nepochopila ukázky speciálních pracovních listů, které ZU provázejí. Cítím jistě, že to souvisí s tím, že jsem neabsolvovala žádný kurz, který by mne přímo se ZU seznámil. Kniha mi ukázala další zajímavost, za kterou, přiznám se, ale dál do hloubky nepůjdu.

I tak se, myslím, čas od času vrátím ke svým zápiskům, abych se ujistila, že mé kroky jsou v souladu s nejnovějšími psychologickými směry.





.....
Podobné články:

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína