16. 7. 2010

Skupinová integrace mimořádně nadaných žáků


Projekt, který svým rozsahem jistě uspokojí jak rodiče nadaných žáků tak pedagogy, kteří cítí, že je třeba udělat další krok v oblasti práce s nadanými žáky.

Pokračování bude jistě zajímavé.

s odkazem na:
"Základní filozofií bylo segregovat skupinu těchto žáků na hodiny matematiky, českého jazyka a angličtiny. Pod vedením asistentů pedagoga měli pracovat na projektech a obohacujícím učivu, které vybírá a určuje třídní učitel. Celému prvnímu ročníku jsme nabídli diferenciovanou výuku angličtiny. Ke stmelování třídních kolektivů pomáhala etická výchova."


.....
Podobné články:
Inspirativní hry a hlavolamy pro obohacení výuky
Myšlenky na minulost a důležité otázky
Věnujte pozornost maličkostem

0 komentářů:

Okomentovat

Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína