Někdy člověk náhodně objeví přímo poklad. Posuďte sami, jestli se vám některá z pomůcek nebude hodit. A výroba jistě nebude nijak náročná...
s odkazem na:
"Manipulací s pomůckami zapojuje žák do poznávacího procesu kromě zraku další smysl hmat. Tím, že žák popisuje slovně činnost, kterou s pomůckami provádí, uplatňuje se i řeč (tedy i sluch). Užitím více smyslů při seznamování se s učivem a při procvičování již probraného učiva dochází u žáků ke kvalitnějšímu osvojení a trvalejšímu zapamatování probírané látky."
.....
Podobné články:
Grafy s bonbonky - je to ještě matematika?
Óda na činnosti v matematice
Aktivizující činnosti ve výuce matematiky
Podobné články:
Tak jde čas aneb 15 let učitelkouBilancování nemám příliš v oblibě. To, co by člověk chtěl "vypíchnout", je značně ovlivněno momentální náladou. Když jsem si ale pročetla článek na Ed Tech Steve: How I became a better teacher, neodolala jsem, abych nesr… Více >>
Okamžitá zpětná vazba - nápady pro žákovskou samokontrolu
Učitel by měl žákům poskytovat co nejdříve zpětnou vazbu při výuce. Zvlášť, pokud se žáci teprve "učí něco nového" je žádoucí, aby měli k dispozici okamžitou zpětnou vazbu, jinak by mohlo dojít k upevnění chybných pos… Více >>
Násobilka: Karty s rodinkami
Znám aktivitu, kdy děti vyhledávají číslo do trojice tak, aby vznikla "matematická rodinka", např. žáci 1. třídy najdou k číslům 3 a 4 číslo 7 nebo 1, a sestaví všechny čtyři příklady z karet s čísly.
http://www.math… Více >>
0 komentářů:
Okomentovat
Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína