Reasons for the flower's place in so many paintings and drawings include the multitude of varieties of flowers, the colors and shapes , and the individual beauty of every blossom as separate from others of the same kind.
Kresba/malba květin nám umožňuje plně rozvinout tvořivost. Nic není předem dáno - květiny mohou mít různé odstíny barev, okvětní lístky nemusí mít stejný tvar ani velikost. Malé dítě může experimentovat s tvary a barvami. Starší děti se mohou pokoušet o realistický obraz bez náročných pravidel a omezení.
Květiny jsou nosným prvkem pro tematické vyučování se vším, co k němu patří - vyhledávání informací, práce s textem, práce s atlasem, vyhledávání v rejstřících, sestavování plakátů, prezentací, získávání znalostí o životním prostředí, pozorování růstu rostlin, zkoumání částí rostlin lupou, aranžování květin, tvroba třídního atlasu oblíbených rostlin... a mnoho dalšího.
Pokud máte k dispozici encyklopedie umění nebo interaktivní tabuli, pak můžete zajít ještě dál a prostudovat slavné obrazy, využít je jako prostředek k výuce nejen o výtvarném umění:
Display flower artwork in the classroom, such as Vincent Van Gogh's "Sunflowers "( 1889 ), Jan Brueghle's "Still Life with Basket of Flowers" ( 1617), and Claude Monet's "Irises ."
Originální článek dál nabízí několik odkazů na tvorbu s tématem květin.
Já bych přidala v češtině třeba tyto:
Děti prostřednictvím výtvarných činností poznávají různé druhy rostlin, učí se komunikovat a tvořit s vrstevníkem a rozvíjejí své technické výtvarné dovednosti.
Jestli máte nějaký svůj tip, klidně ho připište do komentářů.
.....
Podobné články:
0 komentářů:
Okomentovat
Upozornění: Váš komentář prochází schvalováním, mějte trpělivost, pokud se nezobrazí obratem. Děkuji Pavlína